Recenzie (5 577)
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
Snadno zapomenutelna akcni opakovanka (aneb opakuje vse co uz jste videli jinde).
Obchoďák (2012) (seriál)
Jedna je za krasnou Terezu, na kterou je radost se divat - myslim vizualne. Jinak nepozivatelne...leda jako experiment s vlastni psychikou. - - - aktualizace rijen 2012: porad byl zrusen, udajne spatne nacasovani atd, nicmene dovolim si osobni nazor - podle me propadl diky tomu, ze lidi uz na takovehle veci proste nechteji koukat. Vetsina protagonistu/postav je absolutne odtrzena od reality, a navic chovajici se minimalne "zvlastnim" zpusobem...abych byl teda pokud mozno slusny...
Základka (2012) (seriál)
Stal se zazrak...vim, ze jsem asi divnej, ale takhle jsem se nepobavil ani nepamatuju. Myslim tim samozrejme u ceskeho sitcomu/serialu. Ze by konecne svetlo na konci tunelu? Nebo alespon svetylko? ... dokonala bizarnost.
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Na tohle ja se koukat nemuzu. Omlouvam se. Oduvodnil bych to, s dovolenim, slovy Sheldona Coopera: "...Proc mam jist neco "jako Big Mac", kdyz muzu jist Big Mac...?"
Macík (2012)
3 za par podarenejch vtipu... Rozhodne me to smrtelne neurazilo, protoze tam je ozivla hracka = cili nepredstirame ze je to ze skutecneho zivota...A navic tam byl Flash Gordon.
Krvavý diamant (2006)
Trosku zmatenej, ale urcite drahej film...Leonardo pobavil, ostatni se nejak dalo vydrzet, takze prumer.
Cudzinci vo vlaku (1951)
Tenhle chlapik proste umel natocit napinave filmy. To je pohoda. Zapletka/dej je trosku "stredoskolska", ale pobavi.
V kleci (1950)
Vynikajici film o tom, jak vezeni "polepsuje" cloveka, navic s celou radou mych oblibenych herecek. Milovana Eleanor je naprosto uzasna, jako vzdy... Velmi tvrdy pribeh, zadna sranda. P.S.: a musim taky zminit Agnes Moorehead. Ty jsem fandil, i kdyz je to asi naivni.
Bitka medzi mužmi (1955)
I kdyz je tam francouzsky pristup videt temer na kazdem kroku, nakonec byl tento noir lepsi nez jsem si myslel. Loupez nevim...klasicky zvorana, ale minimalne patrani po diteti je dokonale. Plus zaverecna jizda a "FIN" - nema chybu. Noir jak se patri, prestoze s francouzskou prichuti.
Papierový mesiac (1973)
Roztomily, rodinne-komedialni retro film, s neuveritelnym detskym hereckym vykonem Tatum O'Neal (Oscar zcela zaslouzene). Nicmene nejen okouzlujici Tatum, ale i Laszlo Kovacsovi (kamera) patri muj hluboky obdiv, protoze takovehle obrazky se taky jen tak nevidi. Nadhera, zabava.