Recenzie (38)
Sucker Punch (2011)
Holky k rozkoši , ale ´potom zahodit a nevšímat si . Všechno mi přišlo absolutně nelogické . Ale pak na konci to začalo všechno zapadat. Za písničku na začátku Sweet Dreams přidávám 1* . takže 4*
Voda pre slony (2011)
Tento film mi vyrazil dech . Čekal jsem že to bude dobré , ale toto ? to je luxus , uzasne zakryta predvidatelnost tohoto filmu . Vase nazory na konec , se od minuty menili , tak jak to bude ? Ano , dopadlo to dobre , ale podle me az moc . I kdyz bych tento film , moc do dobrodružných asi neřidil , nicméně uzasny film plny nehy , neviditelneho kouzla a zvirat. Obcas jsem se zasmal , obcas jsem mel chut zabit toho grazla a obcas jsem mel chut brecet . Tomuhle se rika 3 v jednom . Jak jinak než 5*
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Pardon , ale já musím dát 5* . Protože ty písničky jsou tak nádherné , že neodolám .
12 podmienok dedičstva (2006)
měl jsem čest toto vidět , nadherný film , ano , probrečel jsem poslední třetinu . jedna hvězdička dolů , za méně cennější začátek , jinak úžasné dílo , a úžasný výkon Abigail Breslinové :-)
Ako chrániť princezné (2009) (TV film)
Obsazení ? 8/10 , děj průměrný , efekty skvělé a hudba též . Selena Gomez má prostě kouzlo , které mě tak do ní vtáhlo , že jsem nevěděl jak ven , omlouvám se , ale já nemůžu jinak než 4*
Otec v pasci (2009) (TV film)
Poprvé snesitelný , podruhé také , potřetí nesnestitelné . 4/10
Rad nešťastných príhod (2004)
Nádherně kouzelný film , který mě vtáhl do jeho atmosféry , že jsem pomalu ale jistě zapomínal to že to není skutečné . Nádherná hudba , kostýmy , a úvodní slova vypravěče .
Farma Rak (2011) (seriál)
Omluvte mě , ale já ty 3* musím dát . Už jen kvůli Čajně , některé pasáže nejsou až tak hrozné , o 99,9% furt lepší než s prominutím kr*va Hannah Montana :-)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Pěkně vypadající , ale dějově už je to horší.
Zombieland (2009)
horor zabalený do kožíšku , plného humoru a podivných zombieků kteří běhají sem a tam . pěkně udělané , jen co je moc to je moc .