Recenzie (38)
Ľahko ju zbaliť (2010)
Občas slabší , a občas tak silné že mě to ponořilo tak hluboko , že jsem se válil smíchy po zemi . Tato komedie mě nadchla tak prostředně proto dávám . 70%
Čarodejnice (1998) (seriál)
Některé série už třeba byly slabší , ale pořád to byly ty staré dobré čarodějky . Zbožnoval jsem je , až do určitého věku , kdy mě to nějak přestalo bavit , a přešel jsem na 'vyšší level' .
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
Opravdu můžu tvrdit , že tento seriál , mě tak nadchl , že jsem na něm závislý jako na vodě . Opravdu humor , mystičnost , krása , erotika. úžasný seriál .
Ríša hračiek (2007)
Samozřejmě mohlo to být i lepší , ale 'mohlo' je vlastně řečeno jako 'hovno' . Upřímně miluji rodinné filmy , a tento mi padl do oka , po zhlédnutí , jsem nevěděl co si mám myslet , jestli to bylo dobré nebo průměrné . Zas tak špatné to nebylo , je tam dávka fantazie , úžasu , krásy , a barev . proto *50* %
Forrest Gump (1994)
Neodolatelný film , který má v sobě emocí na rozdávání . Kvalitní dílo , kdybych mohl dát hvězdiček 100 , tak je dám , jenže můžu jen pět , tak dávám pět .
Disaster Movie (2008)
Koukatelné to je jen 1x , když to vidíte víckrát , je vám ten film akorát pro smích . Dám 2 hvězdičky za některé povedené hlášky.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Dvě hvězdičky za první řadu . Za ostatní odpad.
Alica v krajine zázrakov (2010)
Tim Burton se mi konečně trefil do stylu . Né že by Alenka , byla můj šálek kávy , ale přece jenom , jsem na to jako ještě menší prý tzv . 'ujížděl.'