Obľúbené filmy (10)
Václav (2007)
Leto s kovbojom (1976)
Sex v meste (2008)
Tanec s vášňou (2000)
Svatba ve třech (2005)
Čierna labuť (2010)
Twister (1996)
Billy Elliot (2000)
Farba citov (2011)
tenhle film jsem původně stáhla kvůli Emmě Stone, ale nakonec skončil v mojí TOP, protože je bezchybně zpracovaný, s perfektním obsazením a jedinečným scénářem. Drama o čistotě duše a stoprocentnímu nasazení pomoci, což se v reálu už moc nevidí. Určitě doporučuju.