Obľúbené seriály (10)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Můj TOP...stále dokola...
Dr. House (2004)
Jako zdravotnice patřičně oceňuji...potají Gregoryho miluji...a používám jeho definice v práci :-)
Můj TOP...stále dokola...
Jako zdravotnice patřičně oceňuji...potají Gregoryho miluji...a používám jeho definice v práci :-)