Recenzie (233)
Sedliaci (2023)
AI filtr...
Problém tří těles (2024) (seriál)
První pulka seriálu je absolutní pecka, scénář kdy lidská rasa musí být zlikvidovana, aby se nevyvinula je za mě dost reálná věc. Bohužel pocatkem pátého dílů je seriál utopen v nesmyslnych pocitech a emocich. Skoro to vypadá jako kdyby to od půlky režíroval a psal úplně někdo jinej. A samozřejmostí je otevřený konec pro případ kdyby se to chytlo...
Voyeuři (2021)
Má dobrý kozy Sydney..
Vlk viking (2022)
Konec ať se každej domyslí sám co, průměrný horor s klasickými klišé, ale plno věcí se bohužel nechává na divákově fantazii...
Duna: Časť druhá (2024)
Takhle se má dělat sci-fi.
M3GAN (2022)
Jako fajn námět, ale těžké nesmysl ten robot.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jedinej vizuál je v týhle serii dobrý, ale tam to celý končí. Příběh a vše kolem je laciná a nudná vykrádačka z ostatních sci-fi, škoda že se Zack propůjčil takovému tragickému projektu.
Fallout (2024) (seriál)
Top zpracování, takhle se maji delat seriály na základě videoher :)
Šógun - Tyčinka času (2024) (epizóda)
Zatím nejslabší díl, neustálé omílání kdo se všechno zbytečně zabije. Děj se prakticky neposunul, až na pár drobností.
Niekto klope na dvere (2023)
Super budovaná atmosféra, škoda že Ron dostal tak málo screen time.