Recenzie (230)
Vlk viking (2022)
Konec ať se každej domyslí sám co, průměrný horor s klasickými klišé, ale plno věcí se bohužel nechává na divákově fantazii...
Duna: Časť druhá (2024)
Takhle se má dělat sci-fi.
M3GAN (2022)
Jako fajn námět, ale těžké nesmysl ten robot.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jedinej vizuál je v týhle serii dobrý, ale tam to celý končí. Příběh a vše kolem je laciná a nudná vykrádačka z ostatních sci-fi, škoda že se Zack propůjčil takovému tragickému projektu.
Fallout (2024) (seriál)
Top zpracování, takhle se maji delat seriály na základě videoher :)
Šógun - Tyčinka času (2024) (epizóda)
Zatím nejslabší díl, neustálé omílání kdo se všechno zbytečně zabije. Děj se prakticky neposunul, až na pár drobností.
Niekto klope na dvere (2023)
Super budovaná atmosféra, škoda že Ron dostal tak málo screen time.
Jedeme na teambuilding (2023)
u karaoke jsem opravdu roztál a byl jsem schopen dát za 3* btw pavel byl hodně přehnanej
Přežili jsme území nikoho (2014)
béčkovej nízkorozpočtovej blivajs, no phuj tajbl
Vládcovia nebies (2024) (seriál)
Úctyhodné navázání Bratrstva Neohrožených a Pacifiku. Mnohokrát mě zaplesalo srdíčko grandiózní atmosférou takže těch pár hluchých míst dokážu odpustit. Super seriál.