Recenzie (940)
Samaritán (2022)
Především je to další akčňák se Stalonem. Ale jako pořád mu to jde a koukat se na to celkem dalo. Proč ne, příznivcům lze doporučit.
Vzduchoplavci (2019)
Trochu pohádka. Nelineární vyprávění mě nesedělo, spíše to uškodilo. Ale jinak moc pěkné, hezké záběry, až jsem se bál, nemám rád výšky. Film bych doporučil.
Konštelácia - Tieto kúsky si ukladám proti svojej skaze (2024) (epizóda)
Mohlo to být celkem dobré finále, ale za úplný konec dvě hvězdy dolů. Tohle se jednak ve slušných seriálech nedělá a především je to naprosto nelogické, na nic nenavazující a úplně zbytečné. Jestli má být další série horor, tak už tedy beze mě. Škoda, nápad výborný, herecky vynikající, ale logika bída, zbytečné natahané a tenhle úplný závěr to srazil k úplnému dnu.
Konštelácia - Cez zrkadlo (2024) (epizóda)
Pokud si odmyslím veškeré nedostatky a nelogičnosti, tak je to celkem dobrý díl.
Konštelácia - Paul je mŕtvy (2024) (epizóda)
Rekapitulace z druhé strany. Natahování, téměř zbytečný díl, který by šel v pohodě přidat k jinému. Herecky ale vynikající.
Konštelácia - Moje srdce ostalo kdesi vo vesmíre (2024) (epizóda)
No je to docela bordel pro diváka ... Uvidíme jak to bude dál.
To se vysvětlí, soudruzi! - Hoří, má babičko (2024) (epizóda)
Trapné více než co jiného. To už nefunguje ani jako parodie. Jedna hvězda za Dariju Pavlovičovou, ta jediná za něco stála.
Dalva (2022)
Nezastírám vážnost tématu. Ale tohle zpracování je pro mě jako pro diváka nudné a konec zbytečný. Je zde spoustu vážných témat i skutečností, ale jako film to nestojí za moc.
Zalez do spacáku (2024) (seriál)
Mě se Klus líbil, skoro nejvíc. Byla to celkem sranda, škoda že to lidi berou tak vážně, takhle nízké hodnocení si to zase nezaslouží. Bohužel děti dostávaly hrozně málo prostoru, je to škoda, potenciál tam byl velký.
Zalez do spacáku - Epizoda 8 (2024) (epizóda)
90%, velmi zajímavý díl.