Recenzie (918)
Jseš chlap? (2023)
Bože, to byla ale blbost ... A žádný hřbitov tam nebyl! Jedna * za kluka.
Percy Jackson a bohovia Olympu - Vypúšťame zebru do Vegas (2024) (epizóda)
Zatím nejslabší díl, ne že by byl vyloženě špatný, ale je to zbytečně natažené nic.
Aristokratka vo vare (2024)
Ve své podstatě je to bezduchá kravina, ale já jsem se v kině královsky pobavil. A to se sakra počítá!
Vytoč môjho agenta - Episode 8 (2024) (epizóda)
Malé mínus za hrané opilství, které nebylo moc uvěřitelné. Jinak pěkný závěr.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 4 (2024) (epizóda)
Pobavilo a tak to má být. Dobrý díl.
Syn (2022)
Nějak jsem jim to moc všechno nežral. I herecky. A ten konec bylo zbytečné zahrávání si s divákem. Těžké a vážné téma, které ale mohlo být mnohem lépe zpracované. Divák je ztracený a neví, co má cítit. A kdo něco podobného v okolí nezažil, těžko se vcítí a uvěří. Edit : Měním a zvyšují hodnocení, protože film ve mě cosi zanechal. Vzpomínky, úvahy, přemýšlení. To už se mi prakticky nestává.
Bod obnovy (2023)
Vynikající, na plný počet kousek chybí, ale rozhodně to stojí za to. Na české poměry skvělé a jedinečné. Většina toho perfektně funguje. Herci, kamera, střih, efekty, hudba ... Jen příběh by mohl být ještě lepší, jiný, míň předvídatelný a chvílemi to bylo až trapné viz piano a podobně. Ale velké doporučení, dík a obdiv si právem zaslouží.
Vzdálené horizonty (2021)
Nezáživný a nudný kraťas o ničem. S šílenou kamerou, příšernými hereckými výkony, v černobílém provedení a formátu 4:3. Tedy to chce kus umění to takhle zmršit na těch pár minutách.
Vytoč môjho agenta - Episode 6 (2024) (epizóda)
První díl, který opravdu za něco stál, tak mu malinko přilepším v hodnocení. Skvělý Langoš. Reálně 90%.
Vytoč môjho agenta - Episode 5 (2024) (epizóda)
Kdyby měla lež krátké nohy, byla by tam celkem parta trpaslíků :-D. Až to přehání a nebaví mě to.