Recenzie (940)
Malí uličníci: Záchranná mise (2014)
Když to berete jako blbost pro radost ... Proč ne. Pes mě fakt bavil. I jiné věci. Na Americký počin dost dobrý. Než jednu pistol, raději tunu blbostí. Malým dětem se to bude asi dost líbit.
Dom (2011)
70%. Zajímavé, byť chvílemi trochu nudné a roztahané. Skvěle zahrané. Dabing chvílemi tahal za uši, měli nechat vše původní.
Amerikánka. Na vzletové ranveji (2022) (divadelný záznam)
Holky umí, ale mě to nebavilo. Nehodnotím, protože jsem to neviděl.
Mighty Oak (2020)
Na city to hrálo hezky, ale jen vynucená dojímačka výborný film neudělá. To znám lepší filmy s podobnou tématikou, přesto to není vůbec špatný film. 50%
Dáma a Král - Vražedná setkání třetího druhu (2022) (epizóda)
Hodně trapný díl ... Jedna * za konec, druhá ani nevím za co.
Dnes napravíme svět (2022)
90% a doporučení
Metaloví lordi (2022)
Tenhle film bohužel neví, kterým směrem se vydat a tak zůstává někde uprostřed. Půl vola, půl višně. Metal, romantika, rádoby vtip ... od každého něco a nic pořádně. Ale hudba je kvalitně nahraná (Netflix) a občas to celkem šlape takže 60% si za mě zaslouží. Třetí hvězda za hudbu a na konci za slušnou metalovou vizáž většiny z kapely.
Apenstreken (2015)
Milý příběh, pěkný vizuál, příjemný děj. Herci hrají, ti dětští líp než dospělí a celé je to takové milé, byť nenáročné a občas mírně naivní, což není celkem na škodu. 90% a doporučení. Proti jiným blbostem má tohle smysl, děj, dobře se na to kouká, potěší to a je to bez nějakého většího násilí, co chtít víc.
Dáma a Král - Obraz Filipa Kaisera (2022) (epizóda)
Díl je bohužel plný amatérismů a nesmyslů, začíná to být velmi znát i pro laika.
Mladý Sheldon - Babies, Lies and a Resplendent Cannoli (2022) (epizóda)
Ještě by šlo ukončit díl v půlce věty, nebo v půlce slova ...