Recenzie (939)
Z jiného světa - Unfiltered (2021) (epizóda)
Hezký nápad a celkem souhlas :-).
Z jiného světa - Parents Are from Mars, Kids Are from Venus (2021) (epizóda)
To byla ale blbost ...
Tajný život stromov (2020)
Výborný dokument, především svým obsahem a zajímavostmi. Strom je takový malý zázrak přírody. Podobný dokument, ale poutavěji zpracovaný je Tajemné stromy - dokonalé přírodní systémy (TV film) (2020), který bych doporučil asi více. Přesto si i tento zaslouží plný počet.
Chlap - Jak dál (2022) (epizóda)
Skvělé zakončení.
Dáma a Král - Dáma a kyvadlo (2022) (epizóda)
Poctivé 4*. Solidní zakončení i když výhrady by byly, nebudu prozrazovat :-).
Vegani a jelita - Sbohem a páreček (2021) (epizóda)
Hodně rozporuplný díl. Spoustu věcí se mi líbilo a taky nějaké ne. Všeobecně je ale přesto mě o kousek slabší, divný závěr. Dvořák ale pobavil.
Vegani a jelita - Láska a daně (2021) (epizóda)
Je to jiný humor a rozhodně to není pro každého. Ale je to příjemné rozčeření dnešních stojatých vod seriálové tvorby se sympatickou délkou, příznivcům trapnějšího jednoduchého humoru doporučuji. 50%
Agenti jak se patří (2016)
Pro mladší děti asi dost dobrý. Jinak trochu blbina.
Jitřní záře - Epizoda 1 (2022) (epizóda)
To by zatím celkem šlo. Nova opět potvrzuje, že pro placené Voyo to celkem umí a najednou se to celkem daří. Zatím doporučení.
Dáma a Král - Vražda nad zlato (2022) (epizóda)
Natáhnout jeden díl kravinama tak, abych ho mohl rozdělit na dva, když se na konci konečně začne trochu něco dít, to mě naštvalo.