Recenzie (939)
Stranger Things - Kapitola osmá: Tatínek (2022) (epizóda)
Bomba, to prostě nemá chybu. Jsem rád, že jsou pořád lidé, kteří dokáží natočit takhle kvalitní seriál, už se to moc nevidí. Tohle je klenotem všeho, co jsem kdy viděl a čtvrtá série je opravdu vynikající.
Westworld - Auspicia (2022) (epizóda)
Na rozjezd velmi slušné. Ale chybí navázání dějové linky a rekapitulace předchozích dějů. Obávám se, že to půjde jen ve stínu předchozích sérií, uvidíme.
Včela na mušce (2022) (seriál)
Jedna * za Rowana Atkinsna, zbytek je o ničem. Herecky by na to Rowan měl, pořád mu to jde a umí. Tady to je ale totálně zabité stupidním scénářem se včelou. Navíc vše předvídatelné téměř od počátku. Zlatý Johny English nebo Největší filmová katastrofa.
Žena cestovateľa v čase (2022) (seriál)
50%, mužského nahého zadku si užijete do sytosti. Řekl bych ale, že zbytečně často, až je to fakt trapné. Zato je v tom málo logiky, (ne)konec a vlastně nevyřešený celý děj. Hodně zklamalo. Na jeden slušný film by to s úpravou scénáře asi bylo, takhle je to jen podprůměr a nevyužitý potenciál. Škoda.
Umbrella Academy - Největší klubko světa (2022) (epizóda)
Z Vanyi, kterou jsem měl rád je Viktor ... Super. Asi by to jinak Ella-Eliot nechtěl(a) hrát. Jinak to ale začíná být zajímavé.
Umbrella Academy - Tohle je naše rodina (2022) (epizóda)
Zatím seznamovačka, nic moc. 50%. Uvidíme jak dál. Ellen je škoda, taková sympaťačka ...
Jitřní záře - Epizoda 3 (2022) (epizóda)
Z toho až mrazí ... Obě strany to trochu přehnali, výsledkem je tento díl. Kvalita téměř vynikající, 90%.
Z jiného světa - The Treehouse (2021) (epizóda)
Nejlepší nakonec, 90%. Příjemná půlhodinka.
Z jiného světa - Standing Up for Yourself (2021) (epizóda)
Nic zvláštního, ale hezky se na to dívalo a potěšila i hudba.
Z jiného světa - We’ve Got Spirits, Yes We Do (2021) (epizóda)
Tohle byl strašný průšvih po všech stránkách. Zatím naprosto nejhorší díl, těžko může být ještě hůř.