Recenzie (939)
Zámek a klíč - Pět minut (2022) (epizóda)
V tomhle díle za mě obrovské zvednutí kvality, příběhu i herecky. Líbilo moc.
Zámek a klíč - Nezvaní (2022) (epizóda)
Lepší než první díl. Cestování časem bylo fajn, ale krátké a bez podrobností. A gay svatbu bílý s černým si za mě mohli klidně odpustit.
Pálava - Štístko (2022) (epizóda)
Pár lepších herců tenhle brak nezachrání. Zkusil jsem, děkuji, nechci. Prima zase (ne)zklamala ...
Miesto pri mori (2016)
Kvalita se vším všudy. Naprosto skvělé a silné drama, které ve mě určitě zanechá vzpomínku na skvělý scénář, herecké výkony i provedení, což se stane opravdu málokdy. Velké doporučení, 100%.
Po čom muži túžia 2 (2022)
Tenhle film je Langoše, který je naprosto vynikající. Na nenáročné koukání bez přemýšlení a k občasnému pousmání určitě dobré.
LOL (2008)
Komedie tedy za mě ne. Ale jinak se to dalo.
Dobrou noc (2019)
O ničem, naprosto.
Tieňohra (2022)
Velmi přijemné překvapení. Byť se s postavami těžko ztotožňovat, film je kvalitní, výborně natočený a zahraný. Skvělý Vladimír Javorský, ve své roli se mi velmi líbil. Další tři hlavní postavy, Ondrík, Čermák, Skleničková vynikající. 90%.
Westworld - Que Será, Será (2022) (epizóda)
Slabé zakončení série s náznakem série příští. Kéž by byla skutečně restartem té úplně první řady, pro mě asi nejlepší.
Jupiter (2019)
Vědět trochu více, bych si jako divák přál ... Navíc u krátkometrážního filmu bych očekával našlapaný děj, tady je to v třináctiminutivé stopáži nuda, skoro nic se neděje, nic se nedozvíme a skoro nic se nestane :-D.