Recenzie (939)
Krematorium (2024) (seriál)
Je to velmi slabé. Pokus o černý humor oceňuji, ale tohle fungovalo tak z jedné třetiny, možná ani ne.
Svetloplachosť (2023)
Nezpochybňuji vážnost situace a zoufalost, ale jako film či dokument to nestojí ani za zlámanou grešli.
Úžasná Elisa (2022)
Totální dno a nuda. Co to jako mělo být? Ani to nezkoušejte, škoda času.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 8 (2024) (epizóda)
Za Zlatohlávkovou, tohle je její díl. Zbytek nic moc.
Cimrmani zblízka (2024) (TV film)
Klenot pro zaryté fanoušky, to hlavně. A především proto je (i mé) hodnocení možná mírně vyšší. Tak to prostě je. Děkuji za dokument. Doufám v další brzké setkání se souborem naživo, lístky mám :-).
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
U mě to takový zázrak zase nebyl. Nápad dobrý, ale většinu filmu jsme v nesmyslném snu, který mě vůbec nebavil. Konec je pak celkem fajn, alespoň trochu smyslný. Šlo by z toho dostat víc. Dnes už bych spíše nedoporučil.
Gran Turismo (2023)
Je mi úplně jedno, na co všechno to byla reklama. Všechno dohromady to prostě funguje. Vynikající film, vynikající Harbour - dobrá herecká volba. Parádní podívaná, výborná zábava. Za mě obrovské doporučení. Děkuji.
Poslední chlap - Pokračuj v jízdě (2021) (epizóda)
Celkem smutný poslední díl, který jsem si v zápětí pustil ještě jednou, abych pořádně pochopil. A zřejmě jsem pochopil, narážek je tam hodně, ale bez konce vám hned nedojdou, smutné. Seriál nechybí jen Timu Allanovi a chápu, že po takové dlouhé době se loučit už s druhým velkým projektem po deseti letech muselo být sakra těžké. Děkuji za skvěle strávených 70,5h při tomto seriálu.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 7 (2024) (epizóda)
Tak to bylo prakticky o ničem a téměř bez vtipu. Tak ještě chybí finálový díl a na třetí řadu se už snad radši vykašlete.
Zalez do spacáku - Epizoda 4 (2024) (epizóda)
Tady už by bylo děje tak na půl dílu :-). Ale jo, tak trochu lepší, nenáročně se to dá.