Obľúbení herci (10)
Je úžasný zpěvák a také příležitostní herec. Poprvé jsem ho viděla v Moon child : )
Hiroki Narimija
Najlepšie filmy:
Nana (2005)
Plovoucí hrad (2012)
Za jedné bouřlivé noci (2005)
Rjúhei Macuda
Najlepšie filmy:
Ahiru to kamo no coin locker (2007)
Nana (2005)
Prepadovka 2 (2014)
Džun Macumoto
Najlepšie filmy:
Hidamari no kanodžo (2013)
Tokyo Tower (2005)
Hana jori dango: Fainaru (2008)
Júsuke Jamamoto
Najlepšie filmy:
Gekidžóban Óran kókó hosutobu (2012)
MW (2009)
Sadako 3D 2 (2013)
Ken'iči Macujama
Najlepšie filmy:
Nana (2005)
Usagi Drop (2011)
Šindó (2007)
Tóma Ikuta
Najlepšie filmy:
Klbko lásky (2017)
Hanamizuki (2010)
Jokokuhan (2015)
Šóta Macuda
Najlepšie filmy:
Ikigami (2008)
Psí ostrov (2018)
Mijamoto Musaši (2014) (seriál)
Hyde
Najlepšie filmy:
Kagen no cuki (2004)
Moon Child (2003)
Tacuja Fudžiwara
Najlepšie filmy: