Recenzie (6 939)
Tokyo Vice (2022) (seriál)
Americký reportér vs Jakuza - velice volně dle vzpomínek prvního cizince v japonských novinách Jakea Adelsteina. Intenzivní autentický exkurz do japonské kultury devadesátých let - práce policie, novinářů a tamnějšího organizovaného zločinu. Scénáristicky výborné, pohlcující zážitek, naprosto výborný casting, přičemž ty ksichty japonských mafiánů naprosto exkluzivní. Po Shogunovi další reklama na zemi zapadajícího slunce. Prní řada 100%, druhá 89%.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Vykradačka všeho možného, nášup hororových prvků, slabý scénář.
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizóda)
Tak kvůli tomuhle dílu o střelci ve škole posunuli premiéru až za první řadu... najít pár podobností se skutečnou střelbou v Praze se dá mrazivě najít, ale jestli to bylo opravdu sestříhané, tak je to trapný. Jinak za mne spíš průměrný díl, ikdyž osamocený střelec přesvědčivý.
Špecialisti - Vedlejší účinky (2024) (epizóda)
Vodochodský by měl přidat,... a kam po deseti sekundách z předchozího dílu zmizela Rázlová je taky otázka.
Aristokratka vo vare (2024)
Občas aspoň úsměvné, výborně obsazené a ikdyž nemusím moc Lewandowskou, tak musím uznat, že to znatelně oživila. Za mne lepší než jednotka, u které těžko věřit, že je to už pět let starý film. Pozitivní bod za Vondráčkovou.
Sympatizant - Přání smrti (2024) (epizóda)
Špionážní dobovka se zajímavým námětem a výborným Downeyem Jr. , ale tak nějak první díl nepřesvědčivě, dost se tlačilo na pilu a ta závěrečná scéna odletu pod útokem dělostřelectva byla tak debilní, že výsledný dojem z prvního dílu 2 hvězdy.
Kozorožec 1 (1977)
Námět fejkového kosmického dobývání vesmíru maximálně zajímavý, vlastně nadčasový. Americké sci-fi, které je pro mne sice z pravěku kinematografie, ale technicky v mnoha ohledech solidní, tempo místy zpomalené, ale fajn zážitek.
Tancuj Matylda (2023)
Matka nasáčkovaná v bytě syna - nedá se nesrovnávat se stejným námětem u oceňované (WTF?) Přišla v noci (2023), a ten souboj má jednoznačnýho vítěze, teda vlastně vůbec nechápu, že podle udílených cen nemá., protože ten herecký koncert Roden Rázlová je o tři třídy výš. U mne ten film má smůlu, že asi nedokážu ocenit smutný filmy, ale i v emocích tenhle film válcuje ten druhý film, zatímco tady se při sledování člověk rozbrečí dojetím, tam leda přinasraností.
Výborná SHOW (2024) (relácia)
Tahle show se neměla jmenovat Výborná, ale Zbytečná. Jak uznávám moderátorku v rádiu, tak v televizi je to s ohledem na přetalkování slaboučké...