Recenzie (6 954)
Michal David 50 - Mejdan roku (2010) (koncert)
Diváci dostali od Míši asi co očekávali.
Živě z PALLADIA (2013) (relácia)
Tak vysílat pořad z obchodního centra je celkem originální, ikdyž to na mne působí slizce, nicméně párkrát tam byli zajímaí hosté.
Vozová Hradba (2011) (koncert)
Čím je dan starší tím víc se nenápadně vrací k nějakým písničkám Orlíku. Tady na tom koncertě je pro mne největší pecka Jsi Čech,Čech,Čech tak si toho važ... a vůbec jsem byl překvapený, že těch hitů, který bych zpíval s panem Landou by bylo na celou hodinu. Ačkoliv pěvecky není tam kde před dvaceti lety, posun k mainstreamu byl v aranži písniček jenom k lepšímu ( jistě tomu dopomohl i ve sboru Tomáš Savka :-) )
Booker (1989) (seriál)
Richard Grieco v hlavní roli celkem podprůměrného akčního seriálu. Nejvíc hvězd dávám za ten titulní song od Billyho Idola.
21 Jump Street (2012)
S tím legendárním seriálem to moc společné nemá. Upřímně ten závěr mi přišel k zblití.
Zelená karta (1990)
Před Ruskem se Gerard pokoušel dobít Ameriku a hned po boku Andie MacDowell. Dnes již klasická romantická komedie.
Otec alebo milenec (1991)
Příjemná letní komedie s perfektním Depardieuem a kouzelnou Marií Gillain.
Strážni anjeli (1995)
Taková francouzská crazy komedie, kde jsem se i přes určité prostoje a opakování hodně nasmál a navíc vidět Evu Herzigovou nahoře bez jak se skrývá s Clavierem ve skříni u mne povzbudil pocit vlastenectví víc než bronzová medajle z MS v hokeji.
Môj otec hrdina (1994)
To je snad jediný remake, kde použili pro titulní roli stejného herce.... to je v Americe takovej drahej dabing? Jinak komedie celkem fajn, ale originál je originál.
Otec a otec (1983)
Lehce nadprůměrná francouzská komedie se skvělým obsazením.