Recenzie (388)
Pyramída (2014)
Překvapivě to nebylo vůbec blbý a kdyby si trochu víc vyhráli s tím Anubisem, dala bych klidně i 4 hvězdy. I když... Pyramida, kterou jsme si kdysi dávno vyměňovali na flash discích, mě bavila víc...
Biely lotos (2021) (seriál)
S1: Hodně promrhaný potenciál... Kromě ředitele hotelu zde není jediná sympatická postava, všichni jsou divní a tváří se, že mají nějaké strašné tajemství minimálně v podobě mrtvoly v kufru. Přitom jsou to ve finále třeba jen zlatokopky nebo úplní kreténi a vy jste s nimi těch 6 dílů trpěli úplně zbytečně. Takže byste je nakonec pobodali všechny... /// S2: Mnohem lepší! Reálnější postavy v reálnějším prostředí, reálnější zápletky. Nesnesitelná zůstala jen Stiflerova máma, ale zase to Jennifer Coolidge hraje skvěle ;)
Ricky Gervais: Armageddon (2023) (relácia)
Vy všichni, co to tu kritizujete - are you fucking retarded too??? A na živo to bylo ještě lepší!
Vikingové: Valhalla (2022) (seriál)
Jarl Haakon byl bílý muž a proto z něj Netflix logicky udělal černošku. Tak na to seru, jeden díl stačil.
Loki (2021) (seriál)
Další seriál, u kterého nechápu zdejší vysoké hodnocení... Nudná, nelogická, patetická slátanina. God of Mischief? Tak určitě... Hodiny utrpení a pak dostanu toho nejtrapnějšího záporáka všech dob? Jinak tedy tvůrcům děkuji za hlas Grety Thunberg a pokus o rasovou a genderovou vyváženost, nicméně absenci Asiatů a trans osob považuji za naprosto alarmující.
Poslední království (2015) (seriál)
Celý je to tak nějak blbý... Hodnocení odráží hlavně moji slabost pro vikingy. Uthred je namachrovaný debílek, čerstvě vymydlený, stejně jako většina Dánů a vůbec všech postav, Brida je prostě kráva. Herci jsou nevýrazní, neslaní, nemastní a když už budí nějaké emoce, tak jsou hlavně nesympatičtí. Vůbec nechápu zdejší hodnocení... Vikingové z Wishe.
Striedavka (2022)
Půl hvězdy za Hofmanna a druhá půlka za Vyorálka. Zbytek no comment.
Chobotnica (1998)
Co je ještě horší než absolutní, úplná, zcela ultimátní uberkokotina? Chobotnice.
Oktopus - Psina (2023) (epizóda)
RIP Krvesaj :(
Piatok trinásteho 4 (1984)
Zajímavý nápad s márnicí a pak střih a máme tu opět partu nadržených nesympatických teenagerů, kvůli kterým si přejete, aby se to co nejdříve zvrhlo v brutální slasher. A v podstatě se dočkáte. Mačeta, nůž, mačeta, otvírák na víno, mačeta... Za mě lepší než 2. a 3. díl.