Posledné recenzie (179)
Venom (2018)
..kino Chodov 3D !!!
Blade Runner 2049 (2017)
..co to bylo??? ..to byla kuwa slabota
Vražedné práva (2014) (seriál)
..tak po první sérii fakt hustota...kuwa žrádlo...
..kino Chodov 3D !!!
..co to bylo??? ..to byla kuwa slabota
..tak po první sérii fakt hustota...kuwa žrádlo...