Recenzie (179)
Venom (2018)
..kino Chodov 3D !!!
Blade Runner 2049 (2017)
..co to bylo??? ..to byla kuwa slabota
Vražedné práva (2014) (seriál)
..tak po první sérii fakt hustota...kuwa žrádlo...
Warcraft: Prvý stret (2016)
..kino Zličín 3D !!!
Pyramída (2014)
..tak na 65 minutě jsem se málem posral... :-) ..dobrej horůrek, dávám 69,9%
V oku tornáda (2014)
..tak to bylo k sežrání :-) ..opravdu parádní efekty, ..to ohnivé tornádo či létající letadla bez pilotů :-) ..a nakonec samotné oko tornáda ... fakt dobrota !!!
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Prípad pre exorcistu (2015) (seriál)
Klárou Melíškovou jsem se fakt bavil :-)
Strážcovia Galaxie (2014)
..parta pitomců co stojej v kroužku ... :-) :-) :-)
Traja bratia (2014)
..jako pohádka ne, ...ale zpěvem jsem se bavil :-) :-) :-)
Detektiv Varg Veum: Hořké květy (2007)
..tak nějak první díl mě nedostal ale cejtím že se to rozjede :-) ..tak budem věřit :-) ...