Recenzie (3 305)
Setkání v Praze (2006)
No, od Mikkelsena jsem čekala trochu víc, ale co bych pořád chtěla, že. Je to takové dlouhé, nudné a bez akce.
Deň matiek (2016)
Další random komedie s Jenn.
Ako sa zbaviť nevesty (2016)
Hodně povedená komedie, která mě opravdu mile překvapila.
Polednice (2016)
Achjo, tak jsem se na to těšila a tak mě to zklamalo. Průběh filmu je super a propracovaný, ale ten konec? Ten to totálně zazdil. Škoda.
Ostrí chlapci (2016)
Klasická Amerika. Nic překvapivého, prostě taková pohoda. A navíc Ryan už není takovej kočičák jako dřív.
Lore (2012)
Je to slabší. Takové utahané, ale má to rozhodně něco do sebe a na Lore je hezký pohled.
Po svadbe (2006)
Výborný a silný příběh plný Mikkelsena, kterého tak zbožňuju.
Smrtiaci príliv (2016)
Výborně natočené a plné napětí. Navíc nechybí ani sexy Blake, takže je na co koukat. Líbí se mi, že to nemá žádnou "omáčku" ale jde se rovnou na věc.
Očista: Volebný rok (2016)
Parádní. Přesně takové, jaké jsem to očekávala.
Alica v Krajine za zrkadlom (2016)
Čekala jsem mnohem, mnohem víc. A v tom je asi ten problém. Rozhodně je to o dost horší než první díl. Chybí mi tam vtip a taková ta hravost a bláznovství.