Recenzie (492)
Akty X - Môj boj III (2018) (epizóda)
:(
Pokoj (2003)
Vďaka ti James Franco, že kvôli tvojmu filmu The Disaster Artist (na ktorý som sa strašne tešil ešte pred pozretím The Room) som mohol vidieť tento skvost. Príbeh neopetovanej lásky ako od Shakespearea. Tommy Wiseau je diabol. To čo dokázal je až neuveriteľné, alebo inak napísané... proste celé zle až je to dobré. Bavil som sa ako už dlho nie. Guilty pleasure ako prasa.
Bez lásky (2017)
Najlepší európsky film za posledný rok. Všetko dokonalé.
Detské ihrisko (2016)
Nie až tak šokujúce ako sa môže zdať. Nejde nespomenúť si na Hanekeho. Záver dokonale knokautoval celé kino. Myslím, že treba vidieť.
Nechajte mŕtvoly slniť sa (2017)
Hélène Cattet a Bruno Forzani dozreli. Už to nie len fetišistický zhluk záberov. Toto má už dej, dokonale doplnený svojím trademarkom, ktorý si nikde ako v kine neužijete. Opäť drsné, snové až hororové, no tentokát majú hlavné slovo strelné zbrane, ktoré vás rozstrieľajú.
Good Time (2017)
Pattinson opäť čítal scenár a vyšlo to. Strhujúca nočná jazda.
Sprisahanie šedej rasy (2017)
Toto nemohol nikto myslieť vážne. A chvalabohu ani nemyslel. Smutné je aj to, že sám režisér nevedel čo točí a ešte sa s tým na diskusii prizná. Neuveriteľné
O tele a duši (2017)
Presne pre toto mám rád európske filmy.
Vlk z Královských Vinohrad (2016)
Točiť film sám o sebe? :D a pritom takýto.
S láskou Vincent (2017)
Ten film v ktorom forma vyhráva nad obsahom. Nebytí toho ako to je spravené, to stratí tú údernosť a išlo by o obyčajný film. Takto treba skloniť hlavu pred tvorcami a užiť si to, obzvlášť na veľkom plátne. Hudba vynikajúca.