Recenzie (408)
Moja tučná grécka svadba (2002)
"V té buchtě je díra!" My Big Fat Greek Wedding u mě vítězí jako nejlepší romantická komedie (kam se hrabe Bridget Johnes's Diary...) Kulturní rozdíly a hlavně řecký temperament a tradice dávají vzniknout mnoha vtipným situacím. Za zmínku stojí báječné vedlejší postavy, jimiž jsou hlavně prchající babička, která všude vidí Turky a Ianovi rodiče. Skvělá oddechovka, ke které se určitě někdy rád vrátím. A pamatujte - okena vyléčí všechno :)
Kondomédia (2001)
Tak jsem se už dlouho nepobavil. Málo kdy u komedie řvu smíchy, ale scénám jako byl toustovač a zprávy nebo alegorický vůz se nedalo ubránit. Laskavý a inteligentní příběh o nevýrazném účetním, který malou lží změní životy všech okolo a hlavně sám sebe. A za zmínku stojí i skvělé herecké výkony všech hlavních postav. Velmi příjemné překvapení :)
Requiem za sen (2000)
Ještě jsem se nesetkal s ničím, co by dokázalo podobným způsobem vykreslit závislost. Úžasná práce s kamerou a cyklické sekvence podkreslené podmanivou hudbou Clinta Mansella nemůžou nikoho nechat chladným. Tohle se prostě vryje pod kůži. A ty teskné smyčce! Posledních 15 minut je tak divokých a dramatických, že jakmile se objevily závěrečné titulky, ještě hodně dlouho jsem zůstal sedět a zíral...
How to Irritate People (1968) (TV film)
Scénku s citově vydírající matkou nebo nudící se piloty ještě hodně dlouho nezapomenu. Zrůdně cynické zobrazení lidských vlastností, které nás příšerně štvou :)
Hviezdna brána (1994)
Jak už to tak bývá s klasikama, co člověk miloval jako malej, i Stargate je film, kterej je s každým zhlédnutím horší a hoší. Kdysi jsem ho na VHSce hobloval pořád dokola, ale znovu se na něj ve snaze nezkazit si vzpomínky už asi nepodívám.
Monty Python: Zmysel života (1983)
Pojišťovna vplouvající do vod světového finančnictví, přístroj dělající "Ping" a samozřejmě nesmrtelná blicí scéna. Některý momenty jsou na Monty Python standard podprůměrný, jako celek je ale Meaning of Life opět báječně ulítlá a zároveň inteligentní taškařice, na kterou se jen tak nezapomíná.
Život Briana (1979)
Biggus Dickus a jeho manželka Incontinentia Buttocks!
Sila priateľstva (2007)
Nikdy bych nevěřil, že Adam Sandler by tohle dokázal zahrát. Zahrál, a to báječně. Velice laskavý příběh o přítelství, bolesti ze ztráty a jejím překonávání.
Sunshine (2007)
Je tu poměrně dost logických nesrovnalostí a nepravděpodobností, ale ty vyvažuje vizuální stránka a skvělý soundtrack.
No Time for Nuts (2006)
Nekteri tvrdi, ze se Scrat zacina ohravat a ze uz to neni to co driv. Dovolim si nesouhlasit a tvrdim, ze No Time for Nuts je jeste lepsi nez Gone Nutty. Malem jsem si natrhl branici :)