Recenzie (265)
Svetová invázia (2011)
Americký náborový film do armády!
Kuky se vrací (2010)
Svěrakovina jak Brno.
Neľútostný pomstiteľ (2010)
Dobra rezia a hudobny podmaz.
Tron: Dedičstvo (2010)
Audio-Visual-no orgasmistické, no nestačí to na hlboký zážitok. Hlbšie rozvedenie charakteru hlavných postav by neuškodilo. Nie každý videl originál.
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
Absolutní extáze...
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Vykradačka - nevykrádačka, jedna z mála slovenských NEtelenoviel. Za to velké plus. Horšie herecké výkony, ale snaď keď ziskajú viac prostriedkov tak na tom zapracujú.
I Love You Phillip Morris (2009)
Za herecke obsadenie! Je obtiazne vidiet slavnych hercov / herecky v takto drzych filmoch.
Patro smrti (2007)
Njahorsie vstupne dvere do bytu ake som videl, kazdy nimi presiel ako keby tam neboli.
Lovecká sezóna 3 (2010)
Velmi zla rezia a nevtipne.
Dersu Uzala (1975)
TOP film co som videl v roku 2010