Recenzie (265)
John Wick 4 (2023)
Znovuzrodenie jednotky
Ascendant (2021)
??? Čo to bolo, ani kocka ani pes , nedávalo to moc zmysel, snažím sa to pochopiť. A je vôbec čo chápať? Jedna bola život a druhá smrť. Sú vôbec dve tie deti, nieje to jedna a tá istá? Koniec úplný nezmysel , nič sme sa nedozvedeli. Hviezdička za to že som to dopozeral a držali ma v nádeji, že niečo s toho vypadne. Nádej zhasla s titulkami na konci filmu.
Na hrane prežitia (2020)
Ale neurazilo
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Pekná rozprávka
Westworld (2016) (seriál)
Práve som dopozeral 1 sériu. Je to Ghost in the shell, s moralizovanim Co je vlastne vedomie a co nás ľudí robí ľuďmi. A ako sa vlastne líšime od strojov. Je to psychologická hra, trochu akčné, trosku surové, idú to hlbokých kútov ľudskej natúry. Natočené to je pútavo a zrozumiteľne. Hrajú tam velikáni ako Antony Hopkins a Ed Harris. Príbeh je zamotany, mnoho vrstvý, ale podávaný s citom a jasne. A áno boli tam aj wow momenty a to sa mi v poslednom čase naozaj pri filmoch už nestáva (tým nemachrujem aký som inteligentný , skôr hanba slabým a nekreatívnym scenáristom) A hlavne a to najdôležitejšie. Na konci 1.serie sa všetko dostatočne rozuzlí a človek ktorý rozumie ľudskej myslí aspoň trochu si vie dokončiť aj nezodpovedané otázočky. A nieje potreba ani nutné pozerať ďalšiu sériu. Momentálne sa vysiela tretia. Ale neviem ci budem pokračovať. Na všetko som odpoveď dostal.
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Skvelé dialógy, správne strelený scenar, a sem tam naozaj hlboká myšlienka, Najlepší spiderman za posledných 15r
Papierové mestá (2015)
Je tu aj posolstvo... A to sa ceni
LokalFilmis (2015)
Nemá hlavu ani pätu
Parallels (2015)
Nepozerať, nema to zmysel, strata času, keďže to nemá koniec. Herecke výkony i dialogy slabe, napad výborný, ale hrubo nedotiahnutý. Ďaň za to, že to je len pilotný diel.
Zoceľovacia kúra (2015)
Klasický Will Ferrell. I keď nie až tak uchylvný.