Recenzie (265)
Superhrdina (2008)
Typická, nevtipná "Nielsenovka"
Posadnutý sexom (2008)
samotný príbeh je dobrý, má to nápad... ale to ostatné ide mimo mňa..... možno by stačilo pár malých zmien , ale to už by nebolo podla predlohy.
Ztracený poklad templářských rytířů (2006)
nelogické a nudné
Kamoši (2003)
jednoduchý príbeh, ale reálne emócie
District 9 (2009)
Toto patrí na vrchol sci-fi žánru!
Penelope (2006)
Romantickejšie ako dramatické.
Káčerovo: Tajomstvo stratenej lampy (1990)
Slabučký dvojdiel, inak to nema nič spoločne s filmom. A to Káčerovcov milujem, ale toto nesadlo, Chýbalo tam napätie. To čo som na Káčerovcoch miloval ako dieta a stale milujem (ako veľké dieťa ;-) ).
November (2004)
K pochopeniu dosť napomohli fázy akými prejde človek, keď sa dozvie skutočnosť, že umiera. Podobný žáner : Hranice života (2005) od Marca Forstera a s Ewanom McGregorom
Krajina stratených (2009)
4 hviezdičky z recesie. Neberte to ako normálne hodnotenie. To sa ani nedá. Toto je kusovka. Úplne mimo rámec normálnosti či dokonca absurdity. Mimochodom najlepšia "Farrellovka". :o)
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Tim Burton bez Tima Burtona. Výborná temná atmosféra, dostupná aj pre deti. Ale nie zas tak malé deti. ;-) (12.8.2009)