Recenzie (2 109)
Smutek paní Šnajderové (2008)
Nudné, vleklé, herecky tragické.
U tebe nebo u mě? (2023)
Obyčejná (určitě ne komedie) tuctovka, na kterou rychle zapomenete, stejně jako já, při psaní tohohle komentáře.
Veľa šťastia, pán Veľký (2022)
Zajímavý námět na konverzačku z "jedné místnosti." Lehký nadprůměr. Furt je to ale kategorie, která mi není moc blízká.
Její cesta (2021)
Nezáživné drama o uječené šlapce, bojujíc za své šlapací práva a životem znuděného synáčka puberťáka. Nezajímavá kombinace k vidění.
Kontakt (1997)
V době vydání jistojistně hollywoodský trhák. Jelikož jsem se k tomu já osobně dostal až teď (v roce 2023), je to pro mě lehce nadprůměrná sci-fárna. Zhlédnul jsem hlavně kvůli restu R. Zemeckise a zařazení mezi TOP 500 nejoblíbenějších filmů.
Největší tragédie 21. století (2015) (TV film)
Klasický dokumentární přehled tragédií v 21. století, kterých je bambilion.
Budiž voda! (2021)
Poměrně vleklý a nepříliš záživný dokument o českém vodním soběstačném vynálezu a jeho cesta na Expo. Značnou část dokumentu ovšem sledujeme útrapy v samotné Dubaji.
Ján a Martina (2019) (TV film)
Silný dokument, to bezpochyby. Hlavně pro slovenské bratry. Upřímně, jelikož zprávy / média moc nesleduji, o tomto případu jsem se zhlédnutím tohoto dokumentu dozvěděl prvně.
Niekto klope na dvere (2023)
Den blbec. Jedeš si na chajdu odpočinout u krbíku, aby dcérečka nadejchala čerstvej vzdoušek v přírodě a najednou Vám na dveře zakelepe partička psychoušů, v čele s Rambem a agresivním Ronaldem Weasleym. Následná smršť událostí a jejich význam už byla spíše tuctovou podívanou.
Mal de ojo (2022)
Očekával jsem více. Předvídatelné. Ani po technické stránce nebylo moc působivé.