Recenzie (2 109)
Insidious: Červené dvere (2023)
Taková teenage parodie na slavný hororový kult Insidious .
Asterix a Obelix: Ríša stredu (2023)
Zbytečnost plná nevkusu.
Toto je môj foter (2023)
Nečekaně příjemná, vtipná a hodně pohodová komedie.
#martyisdead (2019) (seriál)
Velmi dobře odvedená filmařská práce. Ta propracovanost a spletitost jednotlivých sekvencí, které postupem dávají dohromady celistvý příběh je obdivuhodná. Ta krátká minutáž dává samozřejmě smysl v rámci napjatosti do další epizody, ale mě osobně by se možná líbil jako takový kratší celovečerák.
In America (2002)
Velmi dojemné, leč lehce vleklé drama ze života.
65 (2023)
Špatná digi-sauří fraška.
Nepríjemná pravda 2 (2017)
Kolovrátek.
Sex O'Clock (2023) (seriál)
Jak píše "Kothy", inspirace úspěšnou teenage netflixárnou Sex Education je velká! A za sebe mohu říci, že tahle česká verze se mi též zalíbila. Má to nenáročný děj dbajíce na sociální vztahy z pohledu puberťáka. Vtipné to je vcelku taky a hlavně z toho není žádná trapná adolescentní telenovela. Tudíž, klidně ať natočí další sérii, pokud bude opět v tomto 10. dílném formátu, rád se podívám.
Jedna rodina (2022) (seriál)
No, jsem asi rád, že si moje polovička vybrala "za seriál, na kterej se musím koukat taky" zrovna tenhle. Poměrně se na dalo koukat, v rámci oddechové filmařsky nenáročného večera u sklenky vína a půllitru píva. Bohužel těch kýčovitých až wtf momentů začínalo s dalšími epizodami přibývat. Dost možná, kdyby se ze seriálu vypařila honba za lajky ala influencerství v podání postavy Bereniky, mohl bych hodnotit i lépe.
Buď sama sebou (2023)
Obyčejná neflixácká jednohubka. Koukat se na dalo.