Recenzie (2 109)
Tetris (2023)
To jsem ani netušil, kolik toho bylo na pozadí jedné z nejúspěšnějších videoher všech dob. Nepolíben okolnostmi Tetrisu jsem možná trošku prahnul po podrobnějším a zábavnějším příběhu o vůbec samotných základech Tetrisu. Nakonec se z toho vyklubal hodně slušný thriller, který měl výborné tempo.
Mission: Impossible II (2000)
Nejslabší díl série. Těch WTF nesmrtelných momentů tu bylo až moc.
Sirota: Prvá vražda (2022)
Zbytečné a předvídatelné pokračování.
Babica vs. samopal (2020)
65. nejlépe hodnocený český film na ČSFD (údaj k 30.3.2023).
The Simpsons: Do the Bartman (1990) (hudobný videoklip)
Hudební vložka v epizodě Simpsonových. Jedná se o starší / původní animaci, kterou moc nemusím.
Hranice lásky (2022)
Tak tyhle sociální, rádoby dokumentární konverzačky jdou mimo můj filmový vkus.
Milada (2017)
Předabovaný mindfuck!
Kouzelníkova slonice (2023)
Milý animák. Kostra příběhu byla překvapivě kvalitní a poutavá, ale ta příběhová výplň to docela kazila.
Digestive (2000) (študentský film)
Krátká Klusákova kontroverznost. Z jeho studentských počinů, pro mě ten nejlepší.
Ocet (2001) (študentský film)
Obdivuhodné, ale na mě trošku surrealistické. Což mi u tvorby Klusáka tolik nelahodilo.