Recenzie (1 937)
Keanu Reeves - Mesiáš z Matrixu (2022) (TV film)
Je fajn slyšet, že Ana de Armas si ho vzala za vzor. Inspirující a vytrvalý K. Reeves, budu se tešit s čím dalším ve filmovém světě vyrukuje
Dokonalý voják (2017)
Poměrně ucházející. Když neberu v potaz, že srágory s uměle vytvořenýma vojákama tu byly už tisíckrát.
Uklízečka - Série 2 (2022) (séria)
Druhá štafeta pro uklízečku je stále napínavá. Jsem zvědavý na třetí řadu.
Uklízečka - Série 1 (2022) (séria)
Za mě slušná a velice napínavá krimi. Sympatická a charismatická Elodie Yung alias uklízečka.
Láska, stalking, vražda (2024)
Jestli náhodou není mezi ženskýma, daleko víc psychopatek? V podstatě se jen ukazuje, že ženská zášt je něco extrémního.
Motiv? (2020) (seriál)
Tak upřímně, když příjde 16 harant z Jeruzaléma a vystřílí rodinu. No a když se optaj proč? Tak řekne něco o zeleným mužíčkovi, kterej do něj vstoupil a konal za něj. Opravdu kurevský směšný. Důvod jeho činu se nedozvíme ani za několik let, kdy ho propustí na svobodu? Mám pocit, že jeruzalémský vyšetřovatelé byly, kdysi jaksi dost mimo. Za mě ten harant působil dost divně a to stejný i v dospělosti.
Ta dívka z fotky (2022)
Mrazivý a velmi smutný příběh. Rest in Peace Suzanne Marie Sevakis.
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
Silné a emotivní.
Vrah mé dcery (2022)
Bamberski byl houževnatý, vytrvalý a vyplatilo se. Tleskám. Zvrácený Krombach, dostal po zásluze odplatu jen škoda, že dostal jen 15 let. Měl by hnít v chládku o moho let víc. Silný příběh.
Na místě činu: Zmizení v hotelu Cecil (2021) (seriál)
Ten hotel Cecil byl snad prokletej? Vlastně to nebylo asi pravděpodobně daleko od pravdy.