Recenzie (1 937)
Vnútorný vesmír (1987)
Akční a plně zábavná jízda.
Operace Mekong (2016)
Svižná čínská paráda.
A zítra budete mrtví (2021)
Silný příběh se štastným koncem.
Hrozba smrti (2024)
Gyllenhaal se snažil. Ten druhej usmrkanec McGregor, byl hrozně nesympatickej po celou dobu. Jinak co se týče příběhu, poměrně dobrý. Mile mě potěšila, krásná Daniela Melchior alias Ratcatcher 2.
Chai dan zhuan jia 2 (2020)
Bomby a zase bomby nadruhou. Napínavý a svižný kousek o fous lepší jak první. Ovšem filmy na sebe vůbec nenavazují, stejná věc je pouze herec Philip Keung postava pyrotechnika.
Rázová vlna (2017)
Bomby a zase bomby. Svižnější akce a docela zábava.
Star Trek: Nová generácia - Peak Performance (1989) (epizóda)
Další pěknej výkon od nadporučíka Data. Hlavně na konci kdy si krásně namaže na chleba toho nevdečnýho prdlavku Kolramiho.
Columbo - Labutia pieseň (1974) (epizóda)
Jak řekl folkový zpěvák Tommy Brown alias Johnny Cash, jestli se stane něco s mojí kytarou, tak ti zakroutím krkem.
Krok za krokom (1991) (seriál)
To byly časy! Kdy seriály jěště nebyly takový srajdy, jako se tomu děje bohužel dnes.
Insidious: Červené dvere (2023)
Červený dveře jaksi, zaskřípali v zabředlosti. Úmorná srágora.