Recenzie (1 937)
Nepriateľ pred bránami (2001)
Sniperovská naháněčka! Herecký tým byl vybrán dobře a stejně dobře se osvědčuje.
Čarodejnice zo Salemu (1996)
Takový špinavější drama s několika odtajněnými rituály tanců v nedalekém lese.
Mys hrôzy (1991)
Bylo poznat, že Scorsese je fanoušek Hitchocka. Poněvadž to napětí s atmosférou je tam opravdu kurevský. Scorsese se vyzná. Scorsese umí.
Zámecká zrůda (1995)
Stará dobrá filmařina. Jěště ten jeden z nenašvidlovaných srágor novověku se zeleným pozadím. Měl jsem chvílema, naplněný gatě.
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
PŘEKVAPIVÝ, ŘÁDNĚ OKOŘENĚNÝ A PLNĚ VRAŽEDNÝ - THE SUICIDE SQUAD Jěště teď to rozdejchávám!!! Letní blockbusterová odvazovka od Jamese Gunna vás zahltí brutalitou, krví ale zároveň se do toho tlačí i dost vtipů. Naprosto nepředvídatelná zábava, převážně pro starší a především otrlé, pokročilé diváky. Ve finální akci oddíl lehce prořídne, ovšem i tak stojí za povšimnutí. Přes mladou slečnu Ratcatcher 2 /Daniela Melchior/, která komunikuje s krysami. Po jejím boku stojí rozený vůdce Bloodsport, kterýho předvedl talentovaný charakterní herec Idris Elba. Za zmínku stojí i tichý, ale vkusný kluk s barevnými puntíky Polka Dot Man /David Dastmalchian/. Třešničkou na zkrvaveném dortu je Nanaue neprůstřelný humanoidní žralok /nadabovaný Sylvesterem Stallone/. King Shark má neustále hlad a očividně hledá prima kamarády. Potřebný prostor dostala i šílená a bývalá psychiatrička Harley Quinn s tváří Margot Robbie. Celkem pobavil i chvilkama vtipnej Peacemaker /John Cena/. Nemůžu zapomenout na milovaného Weasela /Sean Gunn/, ten šel na misi zcela dobrovolně. Snad, jěště neskončil. Odvrácená strana mince nabízí i báječnýho padoucha The Thinker, toho ztvárnil třiašedesátiletý veterán Peter Capaldi. Jeden z těch, kteří vědí víc o záhadném projektu Starfish. Připadal jsem si jak na horské dráze, která se nezastavila. Pár přeživších se vrhá do akce, zbyde jich o něco méně. Dlouho dobu jsem v kině necejtil takovou tu svěží náladu, která dneska rozhodně panovala. Tudíž musím říct, že nový Sebevražedný oddíl je to, co většina publika chtěla. Už to není ten únik z reality do komiksové fantazie, ale únik z příliš dokonalé komiksové fantazie. Předchozí komiksová filmová tvorba se může jít, rozhodně klouzat.
Ferdinand (2017)
Corrida je příšerná věc a tyto ohavnosti co pořádají chamtivý a zlobou posedlý lidé, musí skončit. Tento animák vlastně spoustu věcí vysvětluje. Láska, odvaha a potřebný soucit. Ferdinand je poučný a oddechový příběh.
Opica na snehu (2002)
Tento díl za mě asi nejslabší, ovšem i tak za prvotřídního šimpanze, body navíc.
Najužitočnejší hráč 2 (2001)
Úžasný šimpanz, zpět v akci.
Najužitočnejší hráč (2000)
Báječná pohoda k zrelaxování. Samozřejmě, nejvíc bodů získává rozkošný šimpanz.
Rýchlo a zbesilo 9 (2021)
Když vaříte už po devátý, znovu kafe. Který je kurevsky převařený a hlavně nedobrý. Chvílema mě dokázal udržet, svým kamenným výrazem u obrazovky John Cena i když, jsem nikdy nebyl jeho příznivcem. Sérii jsem nikdy nesledoval, tohle bylo čistě jen ze zábavy.