Posledné recenzie (185)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Po druhej casti som si povedal fajn, mozno aj lepsie ako priemerne sci-fi. Aj ked som mal problem s postavou Johna Bradleyho, kt. tu niekto trefne nazval Simon Pegg z wishu :) Nakoniec to do 7. casti bolo tak medzi 3 - 4. imho. Posledna cast bola strasna.
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
Material na jednu cast a oni to natahuju a davaju priestor konspiratorom.
Niekto klope na dvere (2023)
Smutne, ale prekonal sa, no nie v dobrom. Vzdy sa na jeho film tesim, no tento x som to skoro nedal. Je to dost hlupy film.