Recenzie (546)
Are You There, Chelsea? (2012) (seriál)
Prvá časť síce nič moc no aj napriek tomu som to pozeral dalej a dobre som spravil. Dalšie časti už boli celkom vtipne tak som to vydžal až do konca. Po 12 častiach bol zrušený.
Bad Boys (2010) (seriál)
Serial sa pekne rozbehol a prve časti su celkom fajn aj vtipné ale potom to začalo škrípať a škrípalo to až do konca serie. Po prvej serii zrušený.
V dobrom aj v zlom (2006) (seriál)
Prvých pár časti ma ešte ako tak bavilo ale čím ďalej to bolo horšie a horšie. Všetky postavi sú nudné až na Brada Garretta, ktorý je sem tam vtipný ale sám to neutiahne. Po troch pozretých seriach 40%.
2012 MTV Movie Awards (2012) (relácia)
Najhoršie Movie Awards za posledných 5 rokov.
To bude boj! (2012)
Čakal som rozhodne viac, ale aj napriek tomu pár vtipných momentov sa tam nájde. Film na jedno pozretie.
Město žen (2009) (seriál)
1 séria 60%, 2 séria 40%, 3 séria 40%
Avengers: Pomstitelia (2012)
Takže v prvom rade by som rozdelil film na dve časti. V prvej a musím povedať že úlne nudnej polovici všetci hlavný hrdinovia musia dokazovať aky su detinsky a pobiť sa všetci medzi sebou o to, kto ho ma väčšieho. Jedine čo ma držalo pri vedomý boli Starkove trefne hlody. Potom padne zlom a zrazu su všetci kamaradi a začne sa diať to, čo sa malo diať hned odzačiatku. V druhej polovici začina konečne poriadná akcia. Aj ked sa nedá nevšimnuť že 3/4 záveru filmu ako keby z oka vypadli posledným Transformerom. Ale to samozrejme nieje vôbec na škodu, kedže vykrádanie Bayovích filmov v poslednej dobe nieje žiadna novinka ( spomeňme Battleship) a Avengerom to naramne pomohlo. Akcia je svižná a prehladná. Druhej polovici exceluju Iron Man a Hulk. Nezabudnutelný a aj najvtipnejší moment : "súboj" Hulk vs Loki.
Strom života (2011)
Ta dokumentárna časť ( zábery prirody atd.) je nádherná . Ale ten zvyšok čo akože ma byť film je totálna nuda.
Dýchaj! (2010)
Lacné a stupidné.
Rituál (2011)
Toto je detská verzia Vymítača ďábla.