Obľúbené filmy (10)
Votrelec 2 (1986)
Bad Boys 2 (2003)
Votrelec (1979)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Transformers (2007)
V roku 2007 som dal zatial len jednému filmu 5* a tento je druhy. Okrem hláškujúcich robotov a perfektných efektov treba pochválit a Shia ktorý ma tu celkom prekvapil. Uvidíme ako dopadne v Inadianovi Jonesovi 4. Michal Bay to zas dokázal. Natočiť film ktorým získal všetku pozornosť a to ani nie s tak velkým rozpočtom ako trebárs Spiderman 3. Žeby sme sa dočkali aj druhého dielu. Ešte taka maličkosť Megan Fox milujem :)
Smrtonosná pasca (1988)
Posledný skaut (1991)
Captain America: Zimný vojak (2014)
Najlepšia Marvelovka od Iron Mana 1. Aj ked ten troška otrepaný koniec to mierne skazil musím vyzdvihnúť dobrý scenár a skvelú akciu. A aj napriek dlhej stopáži nebol čas na nudu. A to som Capitána Ameriku nikdy nemal v láske.