Recenzie (350)
Od nuly (2022) (seriál)
ustedna dvojica Zoe a Andrea podala impozantny vykon ,človek veril ich laske ,radosti,bolesti,smutku.....nadherne vykreslene možno až priliš citovo vydieratelne,ale toto bol život ktorí lasku dal ale zobral si svoje.Hadam sa u mas dočkame knižnej predlohy ktora sa v Amerike stala bestsellerom
Kaliber 9 (2020)
tak toto bolo inak infantilne.....študentsky film na taliansky spôsob,logika a nahluple dialogy pôsobia ako zlý vtip a ako bonus snaha pôsobiť extremne vážne ale opak je pravdou- pôsobia smiešne
Plavec (2021)
čo tym chcel basnik povedať......
Kariéra na spadnutí (2022) (seriál)
problem je že clovek nefandí ustrednej dvojici (Tyler,Murphy ).....casting trochu nevyšiel aj ked to bolo mile, romanticke,trošku aj dramaticke
Letuška - Série 2 (2022) (séria)
skratiť seriu na 6 časti bez infantilnych myšlienkovych preludov hlavnej predstaviteľky a bolo by to fajn,rozťahane je to ako guma na trenkach
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora (2022) (seriál)
prve štyri časti skvelo navnadia (80%) ,ďalšie štyri akoby boli iba doplnkom k celej serii (30%) ....veľka škoda,slabych 55%
Čierny telefón (2021)
nečakajte horor.....skor mysteriozny thriller a o to lepšie
Škola dobra a zla (2022)
celkom potešilo ,herecky aj trikovo v pohode ,trošku pokryvkajuci pribeh.....ale budme radi že netflix prišiel s niečim pozerateľnym
Živí mrtví: Počátek konce - Série 7 (2021) (séria)
u mňa to skončilo ako klasicky Walking dead keď sa ti postavy zhnusia tak že v tej zaplave "nelogickosti" , hluposti a neustaleho naťahovania su ti doslova ukradnuté
King (2022)
mily film pre nenaročneho (detskeho) divaka....celkom by sa dalo ,keby logika nešla bokom a hlavna predstaviteľka nebola iba supersprostym hysterickym deckom ktoremu mate chuť kopnut do gebule.....a to minimalne 5krat