Recenzie (350)
Hotel Artemis (2018)
Skoda tohto filmu....namet skvelý,kasting sa tiez vydaril ale......strašne ploche a ukecane,jednoducho az na par scen nuda
Núdzový let (2016)
Do polovice dialogy hlupšie ako v Burli om Víne,druha polovica mega akčna ukážka katastrofickych filmov 80 a 90 rokov,kedy všetko nemožne je moźne.Všetko sa stihne na sekundu presne,na milimeter sa to zvladne a zaĺubenci to prežijú......inak už dlho som sa tak nezasmial
Bohemian Rhapsody (2018)
To najlepšie po každej stranke.Skvost na filmovom nebi.Ramyho vykon nadpozemský
Zrodila sa hviezda (2018)
Cukrova vata pre ženy
Taguj! (2018)
Ako vtipnosť prešla potom keď snaha urobiť z Rennera Supermana bola akurat tak stupidne prehnana a nie zabavna.Vtipne to bolo vtedy ked 4 tipkovia hrali bez neho.K tomu tie spomalovačky.Samo o sebe ta hra bola tupá
Nepričetná (2018)
Nelogicky vyplach Soderbergovho mozgu
Čierny panter (2018)
Strašne predvidateĺny dej,plny klišé zameraný hlavne pre afroamericku popkultúru a ich "kruté" utĺáčanie okolitym svetom.Neprehľadné akcie k tomu,"suche" dialogy a čisto účelovo kopa vymakaných černošskych tiel.Jedna z najslabších Marveloviek
Tenká černá linie (2013) (seriál)
Prekvapivo kvalitná detektivna séria Made in Schwizerland
Miliardy (2016) (seriál)
Po dvoch dieloch vzdavam,pre mňa nezaživné.Kopa bankových kecov a intríg
Saľut-7 (2017)
Nepísať podla skutočnych udalosti....škodí to filmu kedže sa to na nich nezaklada.Možno čerpá námet