Recenzie (350)
Robin Hood (1984) (seriál)
Kult meho mládi
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
ked stupidne znamena kultovné
Spice World (1997)
Film pre nas fanušikov,my sme na tom fičali a nepotrebovali sme dej a ani zmysel to nemuselo mať.Hlavne že tam boli................cele to bolo iba o tom aby potešili fanušikov a aj potešili
Farma (2011) (relácia)
opať snaha jednej telky o reality show,len zabudli na to že to nevedia robiť.Ale davam 15% za snahu. . .
Wipeout - Súboj národov (2011) (relácia)
všetky narody tam posielaju niekoho čo aspoň nejaku tu kondičku ma a vie čo je šport.Ale Markiza a Nova tam pošlu kvázi "celebrity" a čo dokažu veľke a trapne NIČ.Aspoň tie pipinky môžu krutiť zadočkom,lebo nič ine nevedia
Cela 211 (2009)
perla europskej kinematografie v tom dobrom
Sucker Punch (2011)
namiešané divadlo je dokonalé a nakoniec je vam po tej miešanici uplne nagrc.Film o všetkom a o ničom spolu.Ak ma ten film mal zabiť nudou tak som už mrtvola.Možno keby babenky zhodili všetko a rozdali si to medzi sebou,bolo by to skvele lesbo porno
Rihanna (2008) (koncert)
"Kto umí ten umí"a ona to teda vie poriadne
Malá veľká láska (1993)
spomienka na detstvo,na dvojdielny film ktorí som miloval.Hudba,prostredia,zalubena dvojka.Krasne milo romanticke
Štvrtý kráľ (1997) (TV film)
každoročná spomienka na to že su Vianoce,pekné