Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Splnený sen (2009)
Hriešny tanec (1987)
Vo štvorici po opici (2009)
Návrh (2009)
S tebou ma baví svet (1982)
Návrat Temného rytiera (2012)
neskutočna filmova lahodka,nemam slov,dakujem že som sa zučastnil a som štastny.................fantazia
Gravitácia (2013)
Deadpool (2016)
Najzábavnejší a najvtipnejší akčný film čo som kedy videl....k tomu asi najsympatickejší herecký ansabel ako bonus
Bohemian Rhapsody (2018)
To najlepšie po každej stranke.Skvost na filmovom nebi.Ramyho vykon nadpozemský