Posledné recenzie (350)
Madame Web (2024)
hodnotim to z pohľadu že to nebol 'Marvel" ale bol to pilot k serialu typu Arrow,Daredevil....atď a preto to nebolo vôbec zlé .Škoda len toho že serial nevznikne a zaujimave postavy ktore film predstavil sa už nebudu rozvyjať a ich osud zostane niede v nedohladne v potenciale serialov ktore mohli byť a niesu,veľka škoda
Odpočívat v pokoji (2024)
fúha to bola teda nuda roztiahnutá na 100 minut a k tomu večný trpiteľsky vyraz hlavnej postavy v hladkej aj bradatej forme
Hrozba smrti (2024)
prvá polovica fajn ,druhá polovica akoby iný film "šašo" McGregor prichadza na scenu ,chôdza ala Bugs Bunny,vyzor ako na fete a z nejakeho mne neznameho dôvodu musime pozerať na jeho holú,plochu riť rovno dva krát ,z príbehu sa stáva fraška ,bitky sprevadza tolko CGI maglajzu že človek nevie či sa nebiju iba nejake stroje a logika si dava technicku prestavlu až do konca filmu