Recenzie (197)
Bozk pavúčej ženy (1985)
Kdo by to byl řekl, že spoluvězeň Wiliama Hurta Valentin, je Gomez z Addams Family. Vůbec jsem ho nepoznal a možná o to víc na mě zapůsobil . O Hurtovi netřeba psát, to se musí vidět.
Ladí neladí (2002) (relácia)
jasně nejlepsi dil je ten s kapelou Dementor(SR) vs Hypnos(CR), Honza Vedral dostal malem do drzky :) http://www.ov-kluby.net/tisk.php?rid=140
Kids (1995)
ty dva spratkove co "hrali" hlavni postavy mne byli tak nesympaticti, az jsem to chtel vypnout. Nakonec jsem to překousl a tenhle "kontroverzni" snimek dokoukal(nastesti to neni tak dlouhy). Od Larryho Clarka ale rychle zdrhám pryč bo nemám ty nervy takhle se u filmu užírat nudou.
Smrtonosná zbraň (1987)
Tehdy jeste pačesatý Mel Gibson a smrtelně hláškující Danny Glover = nejlepsi akcni komedie vsech dob.Druhy dil je taky perfektni, zato ostatni pokracovani ztraceji na razanci.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
nechci být sprostý, ale co kurva děla tenhle paskvil na 4.místě nejoblíbenějších serialu v žebříčku? nuda Totale, na nějakou hvězdu by to asi bylo (herečky), ale vzhledem k výše uvedenému hodnocení neváhám dát odpad, skandál!
Spalovač mrtvol (1968)
Vyborna kamera a predevsim herecky vykon Rudolfa Hrušinskeho v jednom z nejlepšich ceskoslovenskych filmu vubec.
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
genialni krimi komedie okorenena o vytecny soundtrack; co veta, to nezapomenutelna hlaska
Na vlásku (2010)
s konikem Maximem byla fakt sranda, akorat me trochu otravovaly ty pesnicky
Andersonovy nahrávky (1971)
prvni filmova role mladeho Chrise Walkena a hned pod Sidney Lumetem
G-Force: Veľmi zvláštna jednotka (2009)
rychla rota v hi-tech provedeni pod taktovkou Jerryho Bruckheimera