Recenzie (270)
Fresh (2022)
V skutku dobre rozbiehajuca sa romanca s prijemnou hudbou a vizualom ale pak sa to zvrtne. Cim menej som o filme vedel tym viac som si ho uzil.
Prasiatko (2022)
Filmu ako takovemu chybalo viac spinavosti. Rychly rozjazd no po 20 minutach sa film zasekne a pozerame uplakne zeny a hlavnu postavu ktora sa nevie zo seba vymacknut. Finale neuplne.
Barbar (2022)
Film na 2 polovice. Kdezto v 1 to horí a v tej 2 to len prihrieva. Horor roka kde pracuje hudba a kamera ako oko v hlave.
Ulice strachu – 2. část: 1978 (2021)
Uz ked si tvorcovia dali tak velmi zalezat na fakt super gore sceny (rozseknute hlavy a sekanie sekerou v zaveru filmu) mohli si dat tak isto zalezat na nie tak hlupom scenari ako sa javil tu ( co mi trhalo nervy vylievanie emocii pri zlomenej nohe a nasledne chodenie po nej ). O triedu lepsie ako 1va cast. Na tretiu sa tesim o kus viac.
Les Animaux anonymes (2020)
Pre velmi okrajove publikum.
Shorta (2020)
Z policajta ktori si vyvaluje ego na Arabov sa ku koncu stal milosrdni clovek ktori zachranil par zivotov. Posobilo to realisticky hlavne nocna prestrelka na parkovisku. Plna palba za 5.
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
Bolo to citi bez Jamesa Wana. Pribeh cool. Lakacky moc nefungovali no miesto nich fungovala paradne hudba. Prikladam sa k 3* ku 4tej by to chcelo nieco viac.
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Scenar je jeden z najhorsich zo vsetkych Saw. Gore super, snaha o lakacky v podaniach so zvukom a rychlim zaberom vobec nefunkcne. Sklamanie.
Neol gidalimyeo (2016)
Nerad udelujem 2* po precitanych par recenzii ale za mna mensie sklamanie z Juznej Koreii.
Noc v ráji (2020)
Brutalna juhokorejska pecka vygradovana az do finalneho konca. Pecka. Tlieskam