Recenzie (506)
Mimoriadna udalosť (2022)
Životní role Václava Kopty běžícího za rozjetým vlakem :)) Běž, Forreste, běž :))
Terrifier 2 (2022)
Na prvním a druhém díle je nejlepší samotný klaun, ten se povedl. Bohužel ale ty masakrální scény, jak někteří popisují jsou spíše k smíchu než by to se mnou dělalo něco jiného. Jsou jako špagety s hodně levným kečupem.
Dangerous Game: The Legacy Murders (2022)
Tenhle film řadím mezi ty nejstupidnější, jaké jsem kdy viděl. Začalo to dobře, tenhle formát filmu mám rád, ale ten jebnutý scénář to tak dojebal, že i pan Jebal nechápal.
The Accursed (2022)
Not bad! Démon na konci docela slušný, Mena Suvari dobrá svině a na Alexis Knapp se velmi dobře koukalo.
Dům zla v Amityville (2021) (TV film)
Prostě jeden z dalších dokumentů o hrůzostrašném domě v Amityville. Už jsem toho z Amityville viděl tolik, že si připadám, jako bych tam žil.
Prasiatko (2022)
Bohužel jsem to viděl s anglickým dabingem, což bylo peklo a hnus. Američani prostě dabing neumí, jen čtou text a nevžijí se do role a to kazí celkový dojem z filmu. V originálním znění bych šel asi s hvězdou výše, ale zase taková pecka to nebyla, abych to musel vidět znova.
Starci (2022)
Moc mě to nebavilo, ale natočené je to dobře. Slabší průměr.
The Visitor (2022)
Horor? V žádném případě! Mysteriózní a trochu zvrácený? Ano. Doporučil bych tento film? Ne. Bylo tam jen pár zajímavých momentů, ale jako celek je to kravina.
Hellraiser (2022)
Téměř perfektní remake hororu z mého dětství. Tohle mělo jít do kin, jako nové Halloweeny. Doufám, že budou pokračovat s dalšími díly v čele s Brucknerem.
Deadstream (2022)
K mému překvapení jsem se bavil od začátku do konce. První půle záhadná, strašidelný dům a jeho prozkoumávání a čekání, co přijde. Druhá půle je čistá hororová komedie ve stylu 90. let a trochu akce taky nechybělo.