Posledné recenzie (492)
Late Night with the Devil (2023)
Tak tady jsem hodně zklamaný! Podle trailerů a poté hodnocení zde jsem byl na film natěšen. Očekával jsem pořádnou démonickou konverzačku a do poloviny filmu jsem si říkal, že půjdu s hodnocením vysoko, protože jak to bylo provedené do atmosféry 70. let v televizním studiu, tak mě to docela vtahovalo a zajímalo, co přijde. Čekal jsem démonickou gradaci... a bohužel se nestalo. Dostavila se fraška, která nebyla ani k smíchu, jen jsem kroutil hlavou a říkal si... wtf??? Posledních 15 minut celý film úplně zabilo. Takže jediné zajímavé, co si z filmu odnáším je to, že v 70. letech v televizním vysílání, asi byly reklamní vsuvky častěji, než je tomu dnes. Třeba takový The Cleansing Hour (2019) se mně líbil mnohem více. 40%
Šógun - Červené nebo (2024) (epizóda)
Jsem nasrán... za ten konec!
Imaginary: Neviditeľné zlo (2024)
Pohádka tak akorát na strašení malých dětí, ale přiznám se, že 2x jsem sebou cuknul. Ti hasiči na konci buď byli taky imaginární nebo to byl ten nejrychlejší příjezd hasičů k požáru, co jsem kdy viděl :))