Recenzie (2 123)
Milionár (2000) (relácia)
S Nikodýmom to ušlo...
Páli vám to? (2004) (relácia)
A hádajme slovíčka...ako idioti
Trebárs ma zožer (1997) (seriál)
Tento komediálny seriál je vážna pecka...
Oprah show (1986) (relácia)
Vážna šou...ktorý je právom legendou...ale mne lezie krkom
Zločinné úmysly (2001) (seriál)
Normálny krimi seriál...som prekvapený, že sa tak dlho drží
Na vlastní oči (1994) (relácia)
Už len ten názov je skvelý...mne sa viacej páčilo Na Vlastní Bulvy (Tele Tele):)
Chilli, sex a samba (2000)
Mimo sexy Penelope Cruz...mi tento film nič iné neposkytol
Čo to dievča chce? (2003)
U mňa jedna z tých menej trápnejších dievčenských komédii..aj som sa zasmial...ale nič svetoborné to nebolo
Robin Hood (2006) (seriál)
Trapná a tragická legenda v podaní televíznych hercov...škoda času a námahy..
Bink v meste (1994)
Ako malému sa mi to páčilo...teraz mi to príde už trapné..