Recenzie (2 123)
Batman: Dead End (2003)
Zvláštna ale hlavne podarená kombinácia...ja chcem viacej...:)
The Lobo Paramilitary Christmas Special (2002)
Moc šialené a ujeté aj na mňa..
Bam's Unholy Union (2007) (relácia)
Vtipné osvieženie..skoro som už zabudol na Jackass:)
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Skvelá komédia...náramne som sa bavil..typický britský humor trochu preriedený s americkým humorom...fajnový Simon Pegg...a božská Megan Fox...ešte dlho sa mi bude o nej snívať...poteší malé party hercov z It Crowdu...celkovo skvelá komédia:)
Sobík Niko (2008)
Pekná rozprávka...pre deti do 8 rokov..nič zaujímavé, pozerateľné...
Slnečné spustošenie (2006) (TV film)
Mega hrozný a maximálne trápny film...
The Lost Tape: Andy's Terrifying Last Days Revealed (2004)
Zaujímavý doplnok..ktorý ešte viac obohacuje kvality filmu...
Faunov labyrint (2006)
Zo začiatku nič moc omáčka, ktorá bola v realite...fantasy svet bol jednoducho uchátný...a nakoniec to gradovalo k famóznemu záveru...úžasná komera, obrazové reálie na jedničku..len trošku lepší príbeh...ale ináč grandiózne
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilácia)
Vynikajúci film...skvelé hlášky - Son of a Bit:)...je to cool...je to Futurama
Nič len pravda (2008) (relácia)
Šou, pri ktorom som zistil...že sa má klamať:)