Recenzie (2 123)
Štvanec (2004)
V poslednom čase ma DVD Edice fakt prekvapuje nenápadnými dobrými filmami...Štvanec je jedným z nich..napínavý, celkom aj držiaci thriller ktorý treba vidieť...
Rammstein: Völkerball (2006) (koncert)
Rammstein v tom najlepšom podaní....obľúbené songy...skvelá šou...fantastický Nimes...moja obľúbená je America...
Keď to rachne, zahučíme (2004)
No dokelu..čo som to práve videl?...totálne wtf na tento film...Snoop Dogg pimpujú ako nahúlený s lietadlom?...alebo trápne poskakujúci biely chlapec tváriaci sa ako ťažký gangster, ktorý by si zaslúžil kopanec do gulí...alebo proste zavrieť režiséra za tento film?...alebo za asi najhorší slovenský dabing čo som počul...Lil Wayne = Malý Wayne?..ako wtf?...nechápem, nechápem
Středoškolský profesor Pedersen (2006)
Soudruzi, traste se...je typický artový film..žiadne zábrany, zaujímavá tématika..nekorektnosť..proste typické znaky, je to hodne zvláštny film, nie síce zlý...ale na typ takéhoto filmu treba mať jednoducho chuť a náladu...smiech hlavnej hrdinky mi liezol kvalitne na nervy...ale to je vedľajšie...zaujímavý film, ktorý sa rozhodne treba vidieť
Match Point - Hra osudu (2005)
U mňa sexy Scarlett Johansson..vďaka bohu chýbajúci a iný Woody Allen...celkom slušná krimi/thriller hra....celkovo možno prekvapenie na to že je to Woody...ale tak nie som určite nadšený ako ostatní užívatelia...priemerné
Ooops! Na čierno. (2009) (relácia)
Ooops je podľa mňa originálnym zjavom na slovenskej scéne..ktorý má svoj špecifický druh humoru čo nemusí sadnúť väčšine ľudí ale vytvoriť takúto vec s 2 hercami je niečo závideniahodné...mne sa práve toto moc na tejto relácii páči..a prajem im veľa úspešných častí...
Dokonalý zločin (2009)
Fajná krimi komédia...skvelá partia hercov...vynikajúca svižná vecička...ja som sa skvelo bavil...príjemná vec
Cesta na Mesiac 3D (2008)
V poslednej sa množia rozprávky z iných krajín ako USA...občas prekvapia...viacmenej ale vždy sklamú...od Cesty na Mesiac 3D - ktorá ale na DVD nebola 3D som nečakal nič...a dostal som to nič...animácia ako z nejakej rozprávky na STV o siedmej ráno...humor, akože vtipný - som fanda rozprávok...celkovo možno dobrý nápad, ale strašne podpriemerné predvedenie
Piráti na vlnách (2009)
Richard Curtis je komediálny pán...spleť skvelej hudby, skvelých hercov a typicky britského humoru..no proste paráda nad parádu..dávno som sa takto nebavil u nejakej retro komédia a pri tom dobre nenapočúval muzičky...skvelé, skvelé
Pochované hriechy (2009)
Ja fakt neviem čo som videl...zhúlene artový film?..alebo nejakú serióznu krimi?...Tommy Lee Jones sa vezie na vlne svojich drsných rolí - No Country For Old Men a Elah...ale čo je to platné...ak sa tento film tvári všelijak...obal a trailer klame...dostane sa vám strašne spomalená psycho kriminálka