Recenzie (361)
Rocky III (1982)
Eye of the Tiger song ktorý tu zaznel urobil z neznámej skupiny legendu ktorú nikto nepozná ,ináč už druhýkrát riedeného Rockyho by si nikto ani nepamätal. A postavička Mr. T bola dobrá akurát tak iba na plagát.
Nerovný zápas (1981)
Tento film ma šokoval a Sly v úlohe futbalového brankára prekvapil.
Rocky II (1979)
Odvar jednotky ktorý som nikdy nedopozeral do konca.
Cobra (1986)
Z filmu si pamätám Cobrettiho super káru a nôž záporaka Brian Thompsona inak už taká klasická vyvraždovačka.
Rocky (1976)
Nemám rád filmy z tématikou box a toto je asi jediný kde mi to vôbec nevadilo.Toto bol ten pravý "Italský hřebec".Ostatné diely už iba riedili navarenú kvalitnú polievku.
Rambo (1982)
Každý sme chceli byť ako On !
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Rambo je iba jeden ten prvý a toto žmýkanie z jedného námetu ktorý sa iba prispôsobuje dobe je už o ničom.
Rocky Balboa (2006)
Už 5-ka bola silená a táto 6-ka je ultra silená a skôr už patrí do žánru Sci-fi. 60 ročný Sly už je tu ako trenujúci boxerista skôr trápny a poľutovania hodný.
Formula! (2001)
Moja obľúbená téma ale tie scény, havárie a preteky v meste vyzerali úplne prehnane.Keby tak havarovali formule ako je ukázané vo filme tak sú všetci piloti mŕtvi. A jazdenie v meste pripomínalo skôr počítačovú hru ako realitu.
Ako básnici čakajú na zázrak (2016)
V roku 2010 povedal Dušan Klein že odchádza do filmárskeho dôchodku.Po 6 rokoch sa nechal presvedčiť k natočeniu šiestych básnikov a ako sa hovorí menej je niekedy viac a platí to aj pre túto časť.