Recenzie (361)
Piti, piti, pá (1970)
Rozprávka o malom jahniatku v podaní Funésa je jednoducho geniálna.
Žandár a žandárky (1982)
Boli to síce kočky ale aj Funés nám už akosi pred očami starol.
Žandár a mimozemšťania (1979)
Jediný zo Žandárov na ktorý som bol v kine a môj najobľúbenejší diel.
Žandár vo výslužbe (1970)
Cruchot s tímto filmom trochu ako keby stratil dych ale stále nad priemer.
Žandár sa žení (1968)
Posledný krát významne z Geneviève Grad (Nicole Cruchot) a veľmi úspešne škoda že ju neskôr z príbehu úplne vyškrtli.
Žandár v New Yorku (1965)
Na prvý diel to nemalo ale stale celkom slušná zábava.
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Chyť ma, ak to dokážeš.
Vojna svetov (2005)
Kto čítal knihu musí do tohoto filmu kopnúť.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Zatiaľ najslabšia časť ale chvala bohu že tam už neboli zasa nacisti.
Láska je láska (2012)
Takže homosexualita,marihuana,cigánska otázka a impotencia to je nový český smer komédii ?