Recenzie (361)
Krotitelia duchov (1984)
Je málo filmov ktoré ma bavia vidieť aj po 30 rokoch a tento to dokáže. Dobre to ten rodák z Komárna natočil 😁😀😁
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
A je to v pytlíku...
Vesmírni kovboji (2000)
Pobavilo.Starý páni stále vedia .....
Utečenci (1986)
Spolupráca dua Richard & Depardieu v ich tretom filme vrcholí a skutočne pobavila. Škoda že nebolo pokračovanie ten koniec si to pýtal .
Kopyto (1981)
Prvá spolupráca Pierre Richard a Gérard Depardieu vyšla na výbornú.
Otec a otec (1983)
Pierre Richard a Gérard Depardieu dvojica ktorá sa pre tento film akoby stvorila.Vytvorili výborný kontrast ktorý fungoval skvelo.Ich druhá spolupráca znovu na výbornú.
Na hrane zajtrajška (2014)
Nie. 22%
Rambo II (1985)
Rambo nikdy nejedol Vifonky :-)
Do útoku (1987)
Ale Kamión mal parádny ....
Rocky IV (1985)
Film ktorý najlepšie využil popularitu studenej vojny CCCP - USA. Béčkový Švédsky herec ktorý hral rusa bola ešte väčšia urážka Ruska ako imitátor Gorgačova. Film ktorý mal na VHS obrovskú popularitu a ja som kamarátovi namotal video pásku(neúmyselne) .